Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 17:59:14 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30166 aadressile 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo alevik, 11110 Nehatu-Loo-Lagedi tee L1 // 
11302 Lagedi-Kostivere tee L1 // Allikapõllu // Jõepere // Kümniku // Lagedi 
tee 6a // Mäeotsa // Naadi // Ojaääre tee // Saarte // Tõnikse // Veskioru 
// Saha küla, Linnaaru tee L1 // Linnaaru tee L6 // Linnaaru tee 1 // 2 // 4 
// Oja tee 24 // Raja // Saluste tee 3 // 5 // Sepa-Hindreku // Soodevahe 
küla 2 // Uus-Kristjani // Vahemetsa // Kopli küla, Kase // Kasemäe // Kesa 
// Kopli // Kristjani // Loo // Reino // Uudismaa // Uus-Kristjani // 
Uus-Pendi // Vana-Nuhja // Vanajüri // Võlvesaare // Võlvessaare // 
Väike-Pendi // Rae vald, Kadaka küla // Soodevahe küla, 11 Tallinna ringtee 
// Kassisaba // Kesa // Kesasoo tee 7 // Linnaaru põik // Ülejõe küla, 11 
Tallinna ringtee T31 // Aasa // Kalda // Kivimurru // Lagedi-Maardu // 
Lepiku tee // Linke // Linnaaru tee 15 // Rootsi // Teeveere // Tuulepealse 
// Uuesauna // Veneküla // Võlvesaare // Väljamäe ja soovib teie asutuse 
seisukohta eelnõule. Teid on kutsutud asutuse siseselt dokumenti üle 
vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27281716>  (menetlus nr: 
464323) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister